Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

Ακύρωση αγώνα Scramble 31/01/2010


Για την περασμένη Κυριακή είχε ανακοινωθεί αγώνας Scramble, στην περιοχή Σταματογιαννέικα, ο οποίος διοργανώθηκε από τον Αθλητικό σύλλογο μηχανοκίνητων σπορ Αγρινίου. Πολλοί βρέθηκαν στο χώρο του αγώνα για να παρακολουθήσουν  τον αγώνα, αφιερώνοντας ένα κυριακάτικο πρωινό,που είναι πολύτιμο για όλους, όμως αγώνας δεν έγινε ποτέ  και μάλιστα χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση προς το κοινό. Παρακάτω ακολουθεί συνέντευξη του Χρήστου Τασούλη, διοργανωτή του αγώνα, στο enduro.gr , σχετικά με την ακύρωση του αγώνα, τα συμπεράσματα, δικά σας........

Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς, αγώνας scramble δυτικής Ελλάδος ΟΜΕ, προγραμματισμένος από την λέσχη Αγρινίου να γίνει την Κυριακή 31 Ιανουαρίου τελικά δεν πραγματοποιήθηκε καθώς η ομοσπονδία δεν κατάφερε να πάρει στα χέρια της την απαιτούμενη άδεια τέλεσης αγώνα.
Ο Χρήστος Τασούλης διοργανωτής του αγώνα εξηγεί τις ενέργεις που έγιναν τις προηγούμενες ημέρες, τις τηλεφωνικές συζητήσεις με την ομοσπονδία ΟΜΕ, την ανάμειξη της αστυνομίας αλλά και την πρωτοφανή άρνηση της ομοσπονδίας ΟΜΕ να ενημερώσει σχετικά για την ακύρωση του αγώνα.

Δ. Γ. Πότε έχει ξεκινήσει η διαδικασία για το φετινό κύπελλο αγώνων;
Χ. Τ. Το πρόγραμμα των αγώνων (για το κύπελλο scramble Δυτικής Ελλάδος) βγήκε πριν 3 εβδομάδες, περίπου στις 10 Ιανουαρίου. Κανονίσαμε να γίνουν τέσσερις αγώνες, από την ομοσπονδία δεν ανακοινώθηκε πότε μέχρι την ημέρα του αγώνα.
Δ. Γ. Ο αγώνας (scramble) χρειάζεται άδεια τέλεσης;
Χ. Τ. Ναι, άδειας τέλεσης αγώνα, μιας ημέρας άδεια. Εγώ όταν ζήτησα τον αγώνα από την ομοσπονδία μίλησα και με τον κύριο Πολύζο και του λέω, επειδή έχω πρόβλημα με την αστυνομία στην περιοχή, από πέρυσι από άλλους αγώνες, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε το θέμα άδειας πρώτα και μετά να προχωρήσω στον αγώνα. Μην κάνω τσάμπα έξοδα. Και μου λέει “άστο αυτό πάνω μου, μείνε ήσυχος θα το τακτοποιήσουμε”. Θέλω όμως αμέσως, του είπα, πριν βγάλω αφίσες πριν οτιδήποτε να βγει η άδεια, να γίνει η ενέργεια. Μου είπε “αυτό είναι δικό μας θέμα, άστο σε εμένα”.
Δ. Γ.  Αυτό πότε έγινε;
Χ. Τ. Ακριβώς δυόμιση εβδομάδες πριν τον αγώνα.
Δ. Γ. Χρειάζεται κάποια αίτηση από εσάς προς την ομοσπονδία ή γίνεται τηλεφωνικώς;
Χ. Τ. Τηλεφωνικώς έγινε αυτήν την φορά. Από την στιγμή που βγαίνει πρόγραμμα δεν κάνουμε αίτηση.
Δ. Γ. Έχει κάποιο κόστος για εσάς, η άδεια;
Χ. Τ. Όχι ένα τηλέφωνο είναι. Αίτηση δεν μπορούμε να κάνουμε εμείς, είναι δουλειά της ομοσπονδίας τώρα πλέον. Αυτός είναι ο κανονισμός πλέον.
Δ. Γ. Από την αστυνομία ζητείται η άδεια;
Χ. Τ. Από την αστυνομία, ναι. Η αστυνομία έρχεται ελέγχει το χώρο και μετά στέλνει το ναι ή όχι στην περιφέρεια. Η περιφέρεια εγκρίνει. Αν η αστυνομία πει όχι από εδώ, η περιφέρεια δεν μπορεί να εγκρίνει την άδεια.
Δ. Γ. Πότε σας ενημέρωσαν για την άδεια;
Χ. Τ. Εμένα με πήρε τηλέφωνο ο Τζίμης Πρέντζας την Τετάρτη το μεσημέρι και μου είπε να πάρω τηλέφωνο τον κύριο Πολύζο να μιλήσω να δούμε τι θα κάνουμε, γιατί η αστυνομία έστειλε αρνητικό δεν έδωσε την άδεια. Τέσσερις ημέρες πριν τον αγώνα. Τον ρωτάω πως έδωσε το άκυρο η αστυνομία αφού δεν με πήρε τηλέφωνο να πάμε να δούμε το χώρο. O Πρέντζας μου είπε να πάρω τηλέφωνο την αστυνομία και τον Πολύζο για να δούμε τι θα κάνουμε. Πήρα κατευθείαν τον Πολύζο και μου είπε “άστο σε εμένα θα μιλήσω εγώ θα το κοιτάξω εγώ το θέμα». Και περιμένω να το κοιτάξει ο Πολύζος. Με πήρε τηλέφωνο η αστυνομία την Πέμπτη το μεσημέρι κατά τις 11:00 για να πάμε μαζί να δούμε το χώρο. Πήγαμε μαζί, είδαμε το χώρο, αλλά δεν μου είπαν εγκρίνουμε ή δεν εγκρίνουμε. Γυρνώντας από το χώρο παίρνω τον Πολύζο τηλέφωνο και του είπα τι έγινε. “Εντάξει, άστο σε εμάς” μου είπε. Το απόγευμα ξανά στις 17:30 – 18:00 περιμένω να μου στείλουν την άδεια. Ξαναπαίρνω τον Πολύζο τηλέφωνο και μου λέει “θα σε πάρω εγώ σε λίγο, περιμένουμε ακόμα απαντήσεις”. Πήγε 20:00, 21:00, 22:00 τίποτα, οπότε κατάλαβα εγώ πως Παρασκευή βράδυ δεν υπάρχει καμία υπηρεσία που να δουλέψει για να πάρουμε άδεια.
Δ. Γ. Τα τηλεφωνήματα προς τον κύριο Πολύζο έγιναν την Παρασκευή, για να σταλεί το χαρτί της άδειας;
Χ. Τ. Αυτά έγιναν από την Πέμπτη μεσημέρι που γύρισα από τον χώρο μέχρι την Παρασκευή το μεσημέρι. Εγώ περίμενα την άδεια συγκεκριμένα. Αφού πήγαμε και είδαμε το χώρο φαντάστηκα ότι θα πουν το οκ και θα μου στείλουν την άδεια. Παρασκευή μεσημέρι, απόγευμα, βράδυ δεν ήρθε η άδεια. Αποφασίζω και εγώ, μιλάω και με τον Πολύζο, να μην κοροϊδευόμαστε ο αγώνας δεν επρόκειτο να γίνει.
Δ. Γ. Πότε αποφασίσατε την ακύρωση του αγώνα;
Χ. Τ. Εγώ αποφάσισα Παρασκευή απόγευμα. Από την στιγμή που Παρασκευή μέχρι τις 14:00 δεν πήραμε άδεια στα χέρια μας, υπάρχει περίπτωση Παρασκευή βράδυ 22:00 να πάρουμε άδεια;
Δ. Γ. Τι κάνατε για να ενημερώσατε;
Χ. Τ. Άρχισα σιγά - σιγά να ενημερώνω τους οδηγούς. Συζήτησα με το Πολύζο να πάρω εγώ τηλέφωνο τα websites να ακυρώσουμε τον αγώνα. Μου λέει “άστο να μην ακυρώσουμε τώρα τον αγώνα, μην το βάλουμε, καλύτερα να το ανεβάσουμε στα websites από Δευτέρα μετά τον αγώνα. Να πούμε και καλά ότι έγινε πρόβλημα, να δούμε τι δικαιολογία θα βρούμε, λόγω μπλόκα, λόγω βροχής και τέτοια”. Δεν ξέρω γιατί δεν ήθελε να πει την αλήθεια.
Δ. Γ. Σε προηγούμενους αγώνες που έχετε διεξάγει έχουν παρουσιαστεί τέτοια προβλήματα με την αστυνομία;
Χ. Τ. Ναι έχουν παρουσιαστεί πάλι προβλήματα. Το πρόβλημα της αστυνομίας πιστεύω πως είναι επειδή στον ίδιο δήμο είναι και η πίστα motocross. Οι αγώνες motocross θέλουν άδεια λειτουργίας πίστας. Όταν ζητάμε αγώνα scramble η αστυνομία νομίζει πως θα κάνουμε motocross και ζητούν άδεια λειτουργίας πίστας. Βέβαια αυτό το θέμα έπρεπε να το έχει λύσει η ομοσπονδία. Να στείλει τον κανονισμό, ότι τα scramble μπορείς να τα κάνεις οπουδήποτε χωρίς να χρειάζεσαι άδεια λειτουργίας. Πιστεύω πως από εκεί ξεκινάει το πρόβλημα, ή δεν έχουν καταλάβει ακόμη περί τίνος πρόκειται.
Δ. Γ. Προτίθεστε να τον κάνετε αυτόν τον αγώνα σε άλλη ημερομηνία;
Χ. Τ. Βεβαίως δεν θα τα παρατήσουμε. Επίσης θα θέλαμε να ζητήσουμε ένα μεγάλο συγνώμη από τους αγωνιζόμενους, τους υποστηρικτές και τους θεατές που δεν κατέστη δυνατόν να πραγματοποιηθεί ο αγώνας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου