Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Νέο Nissan Patrol - 7ης Γεννιάς


Το νέο Patrol είναι πλέον πραγματικότητα και μας δίνει τροφή για κουβέντα σχετικά με τον ανταγωνισμό. Για την εξέλιξη του νέου Patrol που μόλις παρουσιάστηκε, ούτε λίγο ούτε πολύ χρησιμοποιήθηκαν περί τα 200 πρωτότυπα εξέλιξης τα οποία δοκιμάστηκαν σε πολλές μεριές του κόσμου, καθώς και σε Ιαπωνία αλλά και μέση ανατολή. Κατά τον σχεδιασμό του μεγάλου SUV η πολυτέλεια ήταν ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες, ενώ από σχεδιαστικής πλευράς εμπρός συναντάμε το γνώριμο σχήμα στο γκρίλ που χαρακτηρίζει και άλλα τετρακίνητα μοντέλα της Nissan. Όπως υπολογίστηκε από τους ανθρώπους της Nissan οι κάτοχοι των Patrol δεν περνούν παραπάνω από το 15% της οδήγησης τους εκτός δρόμου. Έτσι στόχος ήταν να διαμορφώσουν ένα διάκοσμο με καλύτερους εσωτερικούς χώρους και καλύτερη ποιότητα από πριν. Ως αποτέλεσμα το μεγάλο SUV προσφέρει πλέον 100χιλ. επιπλέον χώρο για τα πόδια των πίσω, καλύτερους χώρους για την τρίτη σειρά καθισμάτων, καθώς και ανανεωμένη πλατφόρμα με καλύτερη ακαμψία. 

Από πλευράς μηχανικού συνόλου το νέο Patrol χρησιμοποιεί βενζινοκινητήρα 5,6 λίτρων V8 τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού (DIG-direct injection gasoline), με την απόδοση να φτάνει τους 400 ίππους και τη ροπή τα 550 Nm, ενώ η μετάδοση γίνεται στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου 7τάχυτου κιβωτίου. Το μόνιμα τετρακίνητο Patrol χρησιμοποιεί το σύστημα ALL MODE 4x4 που μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη δίνει στον οδηγό την επιλογή μεταξύ τεσσάρων ρυθμίσεων. Αυτές είναι οι: Sand, On-road, Snow και Rock, ανάλογα με το έδαφος στο οποίο κινείται το όχημα, ενώ υπάρχουν και τα συστήματα Hill Start Assist/Hill Descent Control με το τελευταίο να περιορίζει την ταχύτητα κατάβασης στα 7 χ.α.ω. (στη λειτουργία 4H), και στα 4 χ.α.ω. (στη λειτουργία 4L). Επίσης το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ένα πρωτοποριακό σύστημα ελέγχου της δυναμικής του συμπεριφοράς που ονομάζεται HBMC (Hydraulic Body Motion Control System) που περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος κατά το στρίψιμο και κατά τις αλλαγές πορείας, και μάλιστα ανεξαρτήτως του αν το όχημα κινείται εντός ή εκτός ασφάλτου, ενώ τέλος η ανάρτηση είναι εναξάρτητη και στους τέσσερις τροχούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου