Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

Polaris Ranger RZR 4 - Παιχνίδι για μεγάλα παιδιά.

Εννιά μήνες πριν, η Polaris, ανακοίνωνε τη συνεργασία της με τον Robby Gordon. Σήμερα παρουσίασε την πρώτη Robby Gordon edition, το εντελώς νέο Ranger RZR 4.

Μέχρι τώρα, οι ερωτευμένοι με τα Sport side-by-side, που ήθελαν να μεταφέρουν πρόσθετους επιβάτες δεν είχαν επιλογή. Την ανάγκη αυτή ήρθε να καλύψει το πρώτο τετραθέσιο Sport side-by-side από  την Polaris!

«Η Polaris είδε μια αγορά για τετραθέσια Sport οχήματα τα οποία θα στοιχίζουν σημαντικά λιγότερο από τα ακριβά Sand Cars» ανέφερε ο Eric Nault, product manager του Ranger RZR 4.

«Το Ranger RZR 4 ήρθε λοιπόν να συμπληρώσει την ανάγκη για ένα τετραθέσιο Sport Side-by-Side.»

To Ranger RZR 4 έχει όλα τα δυνατά χαρακτηριστικά των Ranger RZR με την επιπλέον δυνατότητα να μεταφέρει τέσσερις ενήλικες.

Με τον δυνατό (55hp) 800άρι EFI κινητήρα του, το χαμηλό κέντρο βάρους και τις εξελιγμένες για Sport χρήση αναρτήσεις του, το RZR 4 επιτυγχάνει εξαιρετικές επιδόσεις

Για να αντεπεξέλθει σε κάθε εμπόδιο, το RZR 4, εφοδιάζεται με αμορτισέρ διαδρομής 12 ιντσών (304χιλ).

Πρόκειται για τα Fox Podium X2.0 Piggyback τα οποία συνδυάζονται με τα πάνω ψαλίδια από χρωμιομολυβδένιο. Στην ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (irs) υπάρχει αντιστρεπτική που συνδυάζεται με προοδευτικά ελατήρια.

Το RZR 4 έχει την αυτόματη all-whell drive (AWD) μετάδοση της Polaris που ανάλογα με τις συνθήκες μεταδίδει την κίνηση στους τέσσερις ή μόνο στους δύο πίσω τροχούς.

Άριστη εργονομία υπόσχεται η Polaris για το πρώτο τετραθέσιο Sport side-by-side. Όργανα και χειριστήρια τοποθετημένα στα βέλτιστα σημεία, άπλετος χώρος για τους επιβάτες και τον οδηγό.

Όλα τα καθίσματα μπορούν να αλλάξουν μεταξύ τους ενώ μπορούν να ρυθμιστούν μπρος – πίσω σε μια διαδρομή 10 εκατοστών.  Τέσσερα δίχτυα παίζουν το ρόλο των θυρών.

Το Ranger RZR 4, φοράει τα γραφικά του αγωνιστικού φορτηγού TORC του Robby Gordon.
Ένα θέμα με βάση το μαύρο, το μπλε και το λευκό με το Off-Road λογότυπο του Robby.

α κλασσικά Maxxis Big Horn σε ζάντες Black Bruiser έρχονται να συμπληρώσουν το αγωνιστικό look.

«Στην Robby Gordon Off-Road, δημιουργούμε οχήματα που έχουν τις πιο υψηλές επιδόσεις στο Off-Road στον κόσμο. Ελπίζω οι πελάτες της Polaris να ευχαριστηθούν το νέο Ranger RZR 4 Robby Gordon Edition όσο και εμείς» είπε ο Robby Gordon.

To Ranger RZR 4, θα αρχίσει να πωλείται στις ΗΠΑ και στον Καναδά από τα μέσα του Ιανουαρίου με τιμή 15.000$.

Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: [Polaris]

 Πηγή: off-road.gr

Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Τέλος για το Dakar 2010, Αρχή στα τρόπαια για τον Carlos Sainz.


Ο Carlos Sainz, κατάφερε να ανταπεξέλθει στην αντεπίθεση του Nasser Al Attiyah και να σημειώσει την πρώτη του νίκη στο μαραθώνιο του Dakar. Ο οδηγός από το Κατάρ είχε καταφέρει τις τελευταίες ημέρες του αγώνα να μειώσει τη μεταξύ τους διαφορά, η οποία κάποια στιγμή άγγιζε τα δέκα λεπτά, με αποτέλεσμα τα πάντα να κριθούν στη χθεσινή τελευταία ειδική του αγώνα. Ο Al Attiyah, μπορεί να κέρδισε και την τελευταία ειδική, αλλά ο χρόνος του δεν ήταν αρκετός για να ξεπεράσει το εμπόδιο του Sainz. «Αυτή είναι μία πολύ σημαντική μέρα για μένα», δήλωσε αρχικά ο Ισπανός. «Η Ισπανία κέρδισε επιτέλους το Dakar για την κατηγορία των αυτοκινήτων και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό. Θέλω να ευχαριστήσω το συνοδηγό μου, Lucas Cruz, για την εξαιρετική δουλειά που έκανε, την ομάδα, αλλά και όλους όσους με εμπιστευθήκανε. Δεν είχαμε κανένα πρόβλημα και το αυτοκίνητο λειτούργησε ιδανικά. Νομίζω ότι κάναμε ένα γρήγορο και έξυπνο αγώνα. Η μάχη ήταν πολύ σκληρή με τον Nasser. Το ξέραμε ότι θα γίνει αυτό. Όπως είπα και πριν, θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα όσους με εμπιστεύθηκαν». Ο Αμερικανός Mark Miller, κατάφερε να τερματίσει στο τρίτο σκαλί του βάθρου, χαρίζοντας στη VW το δεύτερο συνεχόμενο της 1-2-3 στον δυσκολότερο αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ο Sainz οδήγησε τον αγώνα από την 5η ειδική και έπειτα, με την VW να είναι η πρωταγωνίστρια στο δεύτερο μισό του αγώνα, την ώρα που το πρώτο άνηκε στην ομάδα της BMW X-Raid. Οι BMW είχαν την ταχύτητα που απαιτούνταν για να κερδίσουν, όχι όμως και την αξιοπιστία. Παρόλα αυτά, οι Peterhansel και Chicherit τερμάτισαν στην 4η και 5η θέση της γενικής, μπροστά από το πρώην εργοστασιακό Mitsubishi του Carlos Sousa. Ο περσινός νικητής του αγώνα, Giniel de Villiers, ήταν μόλις έβδομος, αφού αντιμετώπισε σημαντικά προβλήματα πολύ νωρίς, την ώρα που ο αγωνιζόμενος στο Nascar, Robby Gordon, είχε και αυτός προβλήματα που τον περιόρισαν φέτος στην 8η θέση της κατάταξης.


Η κατάταξη του αγώνα μετά την 14η ε.δ.
1. Carlos Sainz VW 47:10:00
2. Nasser Al-Attiyah VW + 2:12
3. Mark Miller VW + 32:51
4. Stephane Peterhansel BMW + 2:17:21
5. Guerlain Chicherit BMW + 4:02:49
6. Carlos Sousa Mitsubishi + 4:31:45
7. Giniel de Villiers VW + 5:10:19
8. Robby Gordon Hummer + 6:02:24
9. Orlando Terranova Mitsubishi + 6:04:47
10. Guilherme Spinelli Mitsubishi + 6:13:41

www.4troxoi.gr

Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Volkswagen Amarok - Νέο


To γνωρίσαμε αρχικά ως «conceptSAR» και το είδαμε για πρώτη φορά στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου στο Ανόβερο το 2008. Πλέον όμως έφθασε η ώρα να βγεί στην παραγωγή, ενισχύοντας μάλιστα την εικόνα του ως επίσημο υποστηρικτικό όχημα του rally Dakar που διεξάγεται στη Χιλή και στην Αργεντινή. Η παραγωγή του Amarok είναι έτοιμη να ξεκινήσει στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Μπουένος Άιρες της Αργεντινής. Στην Ευρώπη αναμένεται το καλοκαίρι του 2010 και οι πωλήσεις του στη Μεγάλη Βρετανία έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο. Μάλιστα, από την έναρξη της παραγωγής του θα είναι διαθέσιμο και ως τετράθυρο διπλοκάμπινο, με την ενιαία καμπίνα να ακολουθεί το 2011.  
 
Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 5,25 μέτρα και θα προσφέρεται τόσο σε δικίνητες, όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις. Σχεδιασμένο για να αντιμετωπίσει τα πιο σκληρά εδάφη, το Amarok προσφέρεται με ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού (EDL) και Off-Road ABS, προκειμένου να μειώνεται σημαντικά η απόσταση φρεναρίσματος σε ολισθηρές ή εκτός δρόμου διαδρομές. Σε ταχύτητες κάτω των 32 χλμ/ώρα ενεργοποιείται επίσης το «Hill Descent Assist» για τον έλεγχο κατάβασης λόφου. Επιπλέον, το ESP Plus περιλαμβάνει σύστημα Hill Hold Assist.
 
Το αυτοκίνητο θα διατίθεται με δύο επιλογές πετρελαιοκινητήρων, προδιαγραφών Euro 5 και χωρητικότητας δύο λίτρων, με ισχύ 122 και 163 ίππων αντίστοιχα. Και οι δύο συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα περιορίζονται κάτω από 200 γρ/χλμ, τιμή πολύ καλή για οχήματα pickup.

Το περιμένουμε και ελπίζουμε να το οδηγήσουμε............

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010

Macedonian Rally Raid 2010



Μια κίνηση που έπρεπε να έχει γίνει αρκετό καιρό στη Βόρειο Ελλάδα και γίνεται από τον ΣΤΕΒΕ αποτελεί το Macedonian Rally Raid 2010.

Ένας αγώνας Rally Raid στη Μακεδονία, έρχεται να καλύψει την απαίτηση πολλών τετρακίνητων οδηγών και αναβατών. Δύο μέρες περιπέτειας, ταχύτητας και έντασης στα Μακεδονικά εδάφη θα χορτάσουν οι μυημένοι του είδους, αλλά και οι νέοι εραστές των Rally Raid , στις 6 και 7 Φεβρουαρίου.


Το 4X4north team και ο ΣΤΕΒΕ υλοποιώντας την απαίτηση πολλών τετρακίνητων οδηγών και αναβατών διοργανώνει τον πρώτο αγώνα αντοχής στη Βόρειο Ελλάδα ‘MAKEDONIAN 1st RALLY RAID’.

Ο αγώνας είναι διεθνής και αφορά:

1.αυτοκίνητα με κίνηση στους 4 τροχούς μέχρι 3,5 τόνους
    OPEN
    NORMAL
    SUV

2. μοτοσυκλέτες
    Μέχρι 450 cc
    Από    450 cc και πάνω

3. ATV
    ATV   
    QUAD

Ο αγώνας είναι διήμερος Σάββατο 6 και Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010.    

Οι διαδρομές του περιλαμβάνουν όλες τις πολύ όμορφες περιοχές γύρω από την Θεσσαλονίκη (Χορτιάτη, Περιστερά, Λιβάδι, Αρδαμέρι, Πετροκέρασα, Γαλάτιστα, Ζαγκλιβέρι, Προφήτη, Σοχό).

Την πρώτη μέρα τα χλμ είναι περίπου 350 με 400 και τη δεύτερη 250 με 300.

Αποτελείται από απλές διαδρομές, ειδικές διαδρομές (regularity)  και ειδικές διαδρομές κλειστές που θα γίνουν μόνο από τα αυτοκίνητα της open, τις μοτοσυκλέτες και τα ATV.

Ο τεχνικός έλεγχος σε όσους είναι από Θεσσαλονίκη θα γίνει Τετάρτη 3/2/2010 σε χώρο που θα ανακοινωθεί στα τέλη Ιανουαρίου.

Για όσους έρθουν από μακριά θα γίνει την Παρασκευή 5/2/2010.
   

Η εκκίνηση θα γίνει Σάββατο 6/2//2010 στις 8:00 το πρωί από το πλακόστρωτο της Νέας Παραλίας.

Το άνοιγμα δηλώσεων συμμετοχής είναι την Τετάρτη 9/12/2009 και η λήξη των δηλώσεων συμμετοχής την Κυριακή 31/1/2010.

Το κόστος συμμετοχής μαζί με την φόρμα συμμετοχής θα υπάρχουν διαθέσιμα στο www.4x4north.gr  από την Τετάρτη 9/12/2009.


offroad.gr

Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

Βόλτα στο Καταφύγιο Παναιτωλικού






Καταρχήν να ευχηθώ χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα και σε όλους για την ιδιαιτερότητα της ημέρας. Εκμεταλλευόμενοι τη σημερινή αργία οι ΄΄ συνήθεις ύποπτοι΄΄ αποφασίσαμε ότι ήταν ευκαιρία να σκαρφαλώσουμε στο όρος Παναιτωλικό και να φθάσουμε μέχρι το καταφύγιο σε ύψος 1200 μέτρα. Δυστυχώς, εκτός μιας αλεπούς, δεν βρήκαμε κάποιον άλλο στο καταφύγιο, αλλά απολαύσαμε την διαδρομή που ακόμη και με την ομίχλη που είχε και το ψιλόβροχο, είχαμε θέα και την Τριχωνίδα, όπου κατεβήκαμε αργότερα για καφέ, αλλά και το Αγρίνιο. Να αναφέρω επίσης, ότι έχει πολύ καλή διαδρομή ακόμη και για αυτούς που θέλουν να κινηθούν σβέλτα, έχει κομμάτια με πατημένο χώμα, ο οδηγός σήμερα έδινε ρέστα και έχει γίνει καταπληκτική δουλειά στο καταφύγιο, οπότε αξίζει τον κόπο να το επισκεφτείτε. Γεμίσαμε μπαταρίες λοιπόν για τις επόμενες μέρες, μέχρι την επόμενη offroad διαδρομή.


Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Ειδική διαδρομή 3, Dakar


Τέλος της τρίτης ειδικής διαδρομής στο περιπετειώδες ράλλυ Dakar, όπου πρώτος τερμάτισε ο Γάλλος οδηγός Stephane Peterhansel με BMW X3 και έτσι πέρασε πρώτος στη βαθμολογία του αγώνα. Δεύτερος αξίζει να αναφέρω ότι τερματισε ο πολυαγαπημένος Carlos Sainz με το VW Touareg, αναμένουμε τη συνέχεια.

Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2010



Το Dakar του 2010 ξεκίνησε και επίσημα, με τους 362 συμμετέχοντες στον κλασσικό μαραθώνιο να ξεκινούν από την καρδιά της Αργεντινής, και συγκεκριμένα του Buenos Aires, για να καλύψουν τα συνολικά 9.000 χιλιόμετρα του αγώνα. Ξεκινώντας από την πρωτεύουσα της Αργεντινής για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, οι αγωνιζόμενοι γιόρτασαν την πρωτοχρονιά ξεκινώντας από την λεωφόρο de Julio βόρεια της πόλης, ανάμεσα από χιλιάδες κόσμο. Οι, θεατές που σύμφωνα με τους οργανωτές πρέπει να ξεπέρασαν τους 500.000 που είχαν προσέλθει στην πανυγηρική εκκίνηση πέρσι, είχαν κατακλύσει το δρόμο και χειροκρότησαν τους αγωνιζόμενους, μέχρι και τη διάσημη Plaza de la Republica.

O αγώνας ξεκινάει ουσιαστικά σήμερα, αφού η χθεσινή ημέρα δεν περιελάμβανε κάποια χρονομετρημένη ειδική διαδρομή. Όπως σας αναφέραμε και στην προεπισκόπηση του αγώνα, από τη ράμπα της αφετηρίας πέρασαν 134 αυτοκίνητα, 52 φορτηγά, 151 μοτοσικλέτες και 25 μοτοσικλέτες quad. Η σημερινή πρώτη ειδική περιλαμβάνει 684 χιλιόμετρα από το Colon στην Cordoba, και περιλαμβάνει 251 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Η οργανωτική επιτροπή, περιγράφει την πρώτη μέρα ως εξής: «Τις πρώτες ημέρες του αγώνα, η προσπέραση είναι λίγο δύσκολη υπόθεση. Για να είναι πιο εύκολη η προσπάθεια των συμμετεχόντων, σε κάποια σημεία έχουμε χαράξει διπλή διαδρομή, με τους μοτοσικλετιστές να κάνουν μερικά λιγότερα χιλιόμετρα. Στην κατηγορία των αυτοκινήτων, οι σπεσιαλίστες του είδους, θα παρατηρήσουν ότι θα περάσουμε από ειδικές που χρησιμοποιούνται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Αυτό το κομμάτι σίγουρα θα τους ικανοποιήσει».

Η διαδρομή ξεκινάει από το Buenos Aires, περνάει από το Sant Fe και τη Cordoba, περνώντας από τo βουνό με υψόμετρο 2.000 χλμ., Sierra los Comechingones, και καταλήγει στην πόλη της Cordoba για την πρώτη αγωνιστική μέρα του αγώνα.

Παρακάτω βρίσκεται ο χάρτης της διαδρομής, για να έχετε μια καλύτερη εικόνα. Μείνετε συντονισμένοι.


                       

Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

4χ4 με ασφάλεια

4WD με ασφάλεια

Συμβουλές οδήγησης για 4WD
Τι πρέπει να γνωρίζετε για την οδήγηση ενός οχήματος 4WD
Αν πιστεύετε ότι τελευταία βλέπετε όλο και περισσότερα 4WD οχήματα αναψυχής στο δρόμο, έχετε δίκιο.
Οι ενδείξεις είναι ότι ο αριθμός 4WD οχημάτων αναψυχής στο δρόμο αυξάνεται σταθερά.
Παρ'ολα αυτά εάν σκέπτεστε να αποκτήσετε ένα 4WD τότε θα πρέπει να έχετε ύπ όψιν σας ότι δεν είναι αυτοκίνητα και συμπεριφέρονται διαφορετικά.

4WD με ασφάλεια
Αποτελέσματα ερευνών δείχνουν ότι τα οχήματα 4WD μπορεί να είναι ασφαλέστερα από τα αυτοκίνητα σε ορισμένες καταστάσεις αλλά πολύ λιγότερα ασφαλή σε άλλες.
Για παράδειγμα τα 4WD οχήματα αναψυχής έχει βρεθεί να είναι περισσότερο επιθετικά απέναντι σε άλλους οδηγούς.
Αυτό σημαίνει ότι όταν συγκρούονται με ένα άλλο αυτοκίνητο, προξενούν μία δυσανάλογα μεγαλύτερη ζημιά στους επιβάτες άλλων οχημάτων, πεζούς, μοτοσικλετιστές και ποδηλάτες.
Που διαφέρουν από άλλους τύπους αυτοκινήτων.
Ο οδηγός έχει μία υψηλότερη θέση οδήγησης και καλλίτερη θέα του δρόμου.
Το όχημα μπορεί επίσης να έχει μεγαλύτερο ύψος και βάρος και μεγαλύτερη ικανότητα εκτός δρόμου.
Ένα 4WD επίσης έχει υψηλότερο κέντρο βάρους και ένα συνδυασμό ελαστικών και μεγάλων διαδρομών της ανάρτησης, που αποτελούν ένα συμβιβασμό ικανοτήτων εντός και εκτός δρόμου. Το όχημα μπορεί να μην κρατάει τόσο καλά στον δρόμο όσο έχει συνηθίσει ο οδηγός, και είναι πιθανόν να έχει και πολύ μεγαλύτερο βάρος και συνεπώς μεγαλύτερες αποστάσεις φρεναρίσματος.Οι έρευνες δείχνουν επίσης ότι τα 4WD είναι πιο εύκολο να ανατραπούν, από άλλα ελαφριά οχήματα, και αυτό είναι συχνή αιτία ατυχημάτων.
Οι πιθανότητες ανατροπής αυξάνουν με κάθε επιπλέον επιβάτη η φορτίο.
Ένα πλήρως φορτωμένο 4WD είναι πολύ εύκολο να ανατραπεί μετά από μια μανούβρα αποφυγής, η από μεγάλη ταχύτητα σε στροφή, από ένα 4WD με μόνον τον οδηγό.
Σε πολλαπλές συγκρούσεις επίσης τα 4WD προκαλούν μεγαλύτερες ζημιές σε αλλά οχήματα και στους επιβάτες τους. Πολλά δε παλαιά 4WD δεν διαθέτουν και ζώνες απορρόφησης σύγκρουσης όπως τα σύγχρονα.
Ατυχήματα ανατροπής έχουν προσδιορισθεί σαν αιτίες για τραυματισμούς σπονδυλικής στήλης, σχετιζόμενες με την κατασκευαστική αντοχή της οροφής που συχνά είναι πολύ αδύναμη στα 4WD.Όσον αφορά την αντοχή σε συγκρούσεις τα 4WD έχει βρεθεί ότι συμπεριφέρονται καλύτερα από μεσαία και μικρά επιβατικά αυτοκίνητα. Εν τούτοις τα μεγάλα και πολυτελή αυτοκίνητα προσφέρουν μεγαλύτερη προστασία στους επιβάτες τους.
Όλα αυτά σημαίνουν ότι οι οδηγοί 4WD πρέπει να ασκούν περισσότερη προσοχή και να προσαρμόσουν τον τρόπο οδήγησής τους.

Τα 4WD είναι ασφαλέστερα για τους επιβάτες τους όταν έχουν:
Κατασκευαστικά στοιχεία κατά της ανατροπής
Ισχυρά στηρίγματα της οροφής
Φρένα με ABS
Διπλούς αερόσακους
πλευρικές μπάρες ασφαλείας
πλευρικούς αερόσακους
Ζώνες ασφαλείας και στηρίγματα κεφαλής για όλους του επιβάτες.
Είναι ασφαλέστερα για άλλους στο δρόμο όταν:
Δεν έχουν προστατευτικά διακοσμητικά κάγκελα,
έχουν ζώνες απορρόφησης συγκρούσεων,
και οδηγούνται από οδηγούς που έχουν εκπαιδευτεί στην χρήση τους.

Αν αποκτήσετε ένα 4WD ακολουθήστε αυτές τις απλές συμβουλές
Να παίρνετε τις στροφές ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΡΓΑ από ότι σε ένα αυτοκίνητο
Το υψηλότερο κέντρο βάρους σημαίνει ότι το 4WD συμπεριφέρεται διαφορετικά και αυτό πρέπει να το λαμβάνετε υπ όψιν σας.

Όπως σε όλα τα αυτοκίνητα πάντα, μα πάντα να φοράτε μία σωστά ρυθμισμένη ζώνη ασφαλείας.
Είναι πολύ πιο εύκολο σε μία σύγκρουση να ανατραπείτε με ένα 4WD από ότι με άλλο αυτοκίνητο.
Φορώντας την ζώνη ασφαλείας είναι ο καλλίτερος τρόπος να προστατεύσετε το κεφάλι και την σπονδυλική σας στήλη.
Η ζώνη επίσης σας κρατάει μέσα στο αυτοκίνητο.
Είναι απίθανο να επιζήσετε αν πεταχτείτε από το αυτοκίνητο και αυτό πέσει επάνω σας
Μην ξεχνάτε τους βαρύτερους τραυματισμούς που προκαλεί στους άλλους ένα 4WD
Ασφαλίζετε βαριά φορτία πίσω από μπαριέρα φορτίων και βάζετε μόνον ελαφρά αντικείμενα σε σχάρες οροφής
Κρατάτε μεγάλες αποστάσεις από προπορευόμενα αυτοκίνητα - μπορεί να χρειάζεστε μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος.
Να θυμάστε ότι το σχήμα και το μέγεθος του 4WD μπορεί να βελτιώνει το πεδίο οράσεως σας, αλλά το μειώνει σημαντικά για τους άλλους οδηγούς.
Επειδή έχετε υψηλό κέντρο βάρους οδηγείτε "παθητικά", είσθε πολύ ασφαλέστεροι όταν δεν χρειάζεται να κάνετε απότομες κινήσεις αποφυγής.
Δεν χρειάζεστε μπάρες για off-road, είναι μόνον για επίδειξη. Μπορεί να είναι θανατηφόρες γιά άλλους στο δρόμο και είναι και παράνομες.
Πολύ σημαντικό...
Να θυμάστε ότι δεν είσθε ασφαλέστερος σε ένα 4WD από ότι  σε οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο.
Εκτιμήστε τα χαρακτηριστικά συμπεριφοράς του 4WD και ρυθμίστε τον τρόπο οδήγησή σας ανάλογα.
Πηγαίνοντας Off road...
Εάν σκοπεύετε να πάτε offroad καλό θα είναι να γίνετε μέλος κάποιας λέσχης offroad.
Όλοι μας έχουμε πολλά να μάθουμε.

Hummer

Τα Hummer περνούν πλέον σε κινεζικά χέρια



Η General Motors, ανακοίνωσε ότι ήρθε τελικά σε συμφωνία πώλησης των Hummer στην κινεζική Sichuan Tengzhong Heavy Industrial Machinery, με την Tengzhong να κατέχει το 80% των μετοχών και το υπόλοιπο ποσοστό να περνά σε ιδιώτες.

Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας (όπως αναφέρονται στο σχετικό δελτίο τύπου που ακολουθεί) περιλαμβάνουν τη συνέχιση της παραγωγής από την GM, στα εργοστάσια της, Shrevport και Mishawaka έως τον Ιούνιο του 2011 με δυνατότητα επέκτασης της συμφωνίας έως το 2012.

Σύμφωνα με πληροφορίες η πώληση θα επιφέρει στην GM ένα πακέτο της τάξης των 150 εκατομμυρίων δολλαρίων.

Η συμφωνία θα πρέπει να επικυρωθεί από τις αμερικανικές και τις κινεζικές αρχές, πιθανότατα μέσα στο έτος η νωρίς το 2010.

Η Tengzhong, παράγει φορτηγά και βιομηχανικό εξοπλισμό και εισέρχεται για πρώτη φορά στην αγορά των ιδιωτικών αυτοκινήτων, αλλά σύμφωνα με τον Yanhg Yi, διευθυντή της Tengzhong, «Είμαστε ενθουσιασμένοι από τις προοπτικές του Hummer και πιστεύουμε ότι η επένδυσή μας θα είναι επικερδής, ιδιαίτερα με την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς οχημάτων που θα έχουν μικρότερη κατανάλωση»

Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]

Τί 4χ4 έχετε?

Για να αρχίσουμε να μαζευόμαστε και να γνωριζόμαστε, γράψτε τί 4x4 έχετε.

Καλώς σας βρήκα

Εύχομαι να μαζευτούμε όλοι οι ''Τζιπάδες'' της περιοχής και να κάνουμε μια μεγάλη παρέα το 2010.